petak, 25. prosinca 2015.

Ho, Ho, Ho Merry Xmas!

Dragi moji, svima vam želim sretan Božić!




          Želim da... 
             uživate sa svojim obiteljima i svojim voljenima,
               uživate u borovima koje ste okitili,
                  uživate u kolačima i hrani koje ste danima spremali,
                     odmorite od potrage za darovima za vaše najdraže,
                        uživate na toplom gledajući božićne filmove,
                            budete sretni i veseli u ovo čarobno vrijeme godine...







Broj komentara: 6:

  1. Sretan Božić draga!
    Pratim tvoj blog otpočetka i unijela si puno vedrine u moju svakodnevicu.
    Želim ti još puno ovako lijepih postova.

    Pusa, Paty

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, hvala ti od srca. Baš si mi uljepšala Božić :***

      Izbriši
  2. sretan božić i tebi!
    i jesi našla nivein parfem pod borom? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Nisam, ali sam dobila tirkizne slušalice <3
      Dragi je zvalo sve moguće i nemoguće brojeve i saznao da se parfem prodaje u Nivea haus u Grazu pa kad budemo u mogućnosti idemo po njega :)

      Izbriši
  3. I meni je pao na pamet nivein parfem koji si tražila uzduž i poprijeko :)

    želim ti sretne i mirne blagdane, puno smijeha i vedrih dana!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)