ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

Cuteness alert: Squirrel Edition






















4 komentara:

  1. jako su smiješne :)
    Kad sam bila u Londonu, tamo skvrl živi ko domaća životinja po parkovima :) i ne boji se ljudi i žica te hranu. dobro da ti ne skoči u krilo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma daj... pa zato i nataju tako dobre slike. Ja sam vjevericu vidjela možda 2x u životu i to sa nekih 10 m udaljenosti :D

      Izbriši
  2. Jaoooo, cutenes overload!! Ovo mi je totalno uljepšalo dan :))
    Ja sam vjeverice vidjela dosta puta, ali također sa veće udaljenosti i nikad ih nisam uspjela uloviti jer mali vragovi prebrzo nestanu, ali obožavam ih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se totalni overload slatkoće :)))
      Baš mi je drago da ti je uljepšalo dan :)

      Izbriši

Hvala na komentaru :)