nedjelja, 3. travnja 2016.

31 post of get to know me challenge #1


My name is

Ime sam dobila po jednoj djevojčici koja je mojoj mami bila tako lijepa 
da je poželjela i ona jednu takvu <3


u srcu 18, a u kostima 48 :D
Dobra da je pamet negdje između.


Rođena sam u Puli (jer tamo je rodilište), ali sam živjela sve do 18 u jednom mjestu kraj Poreča, nakon čega sam sljedećih 10 godina živjela u Puli (jer je tamo bio faks i suprug), a posljednje 4 godine živim u Velikoj Gorici.


Imam stan u Puli, ali život mi je tu. Za nekoga je VG spavaonica, a za mene je mjesto iz snova. Tek ovdje sam počela živjeti punim plućima i svoju budućnost vidim u ovome gradu.



Obitelj: mama, tata, stariji brat, starija sestra i mlađi brat


11 godina u braku, 14 godina u vezi with my best friend, my lover and soulmate M <3




Broj komentara: 6:

  1. Simpatičan post, lagano i prijatno štivo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ti dolaziš iz tako velike obitelji! :)
    Drago mi je da si našla grad u kojem živiš punijim plućima. I baš mi se sviđaju ovakvi postovi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš zanimljiv post :)
    a ti si isto iz velike obitelji :D nas je za jedan više, tj. četiri smo sestre i jedan brat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi na tolikim sestrama, nas je pola-pola 2 brata i 2 sestre :)))

      Izbriši

Svaki tvoj komentar mi je važan!