petak, 1. travnja 2016.

31 post of get to know me challenge

Primijetila sam da volite čitati tagove, odnosno osobne postove pa kako je ovo osobni blog odlučila sam da je vrijeme da se bolje upoznamo :D 



Znači, u svakom postu pišem o temi koja je na redu, a ako želite možete mi se i vi pridružiti u komentarima odnosno na svom blogu.


Ovu seriju postova namjerno nisam naslovila 31 day challenge jer bi to značilo da moram objavljivati postove svaki dan, a to bi za mene bila nemoguća misija pa zato neću se obvezivati na tako nešto. Stoga između ovih postova namjeravam objavljivati i neke druge postove.



Teme za sada neka ostanu tajne :D

Što mislite o ovoj ideji? 
Ako vas nešto zanima o meni 
ili imate kakvu ideju za post slobodno napišite u komentar, ovdje ili na fejsu.

Broj komentara: 10:

Hvala na komentaru :)