utorak, 10. svibnja 2016.

31 post of get to know me challenge #4


Random facts about me 
1. dio

 1.       Volim tišinu. Toliko da ne mogu spavati bez čepića za uši, ali i kad se ujutro probudim znam ih još sat-dva pustiti da uživam u miru.




2.       Jedem juhu bez tjestenine i sve salate bez soli, ulja i octa (znači, samo povrće).




3.       Obožavam aute i vjerojatno o njima znam više od prosječne žene.
4.       Ali... iako vozačku imam već 14 godina, ne vozim.

 

5.       Smatram da bi nenajavljene goste trebalo zakonom zabraniti!
6.       Igranje pc, fb i ikakvih video igrica nimalo me ne zanima.




7.       Ne volim sport – gledati ni prakticirati. Ali obožavam boks... bez problema bih se probudila usred noći da gledam direktan prijenos meča Vladimira Klička. I nije do njegova izgleda, vjerujte mi.



8.       Čitam isključivo knjige hrvatskih autora. 



9.      Nikada nisam popila tursku kavu ni pušila cigarete. Obožavam Nescafe. Uhvati me mučnina kada netko prođe ulicom pušeći, a ja u stanu imam otvoren prozor.



10.   Ne nosim nakit. A nekada sam nosila tonu... U srednjoj školi nosila sam po 3 ogrlice, desetak narukvica i prstenje na svakom prstu. Sada ni vjenčani prsten.



11.   Ne gledam TV od 2009. godine. TV uključim samo kada s M. gledam filmove jer ima veliki ekran. M. inače gleda TV program i imamo pretplatu na kabelsku, ali mene to uopće ne zanima. Čak nikada nisam otkad imamo kabelsku uključila tv da prešaltam po kanalima.

 

12.   Najdraže boje su mi petrolej plava i smaragdno zelena.


13.   Do svoje 25. godine pamtila sam sve, bitno i nebitno, apsolutno sve. I očito se jednog random dana spremnik informacija napunio i počela sam ne pamtiti više i zaboravljati čak i važne stvari. Već godinama dr. ne mogu otkriti što je tome uzrok. Zbog toga često odajem dojam zbunjole.



14.   Ne volim nositi torbu. Zimi sve potrpam u džepove, a  ljeti u M. torbu. Mislim da bih izludila da imam dvije i da moram prebacivati stvari. Zato jednom godišnje kupujem jednu koja će pristajati bojom i oblikom svim kombinacijama odjeće i svim prilikama. Funny story, koliko ne volim nositi torbe, ali i stvari koje inače ljudi nose u torbama govori i to da sam nedavno tek nakon tjedan dana primijetila da sam izgubila novčanik sa svim dokumentima. Jep, toliko često ga upotrebljavam.




15.   Osoba sam koja često koristi riječi hvala, molim, oprosti, može, super, bravo.


Hvala na pažnji. 
Imamo li štogod zajedničko?



Broj komentara: 10:

  1. Čepići za uši, zaboravljanje, boje, netko tko puši na cesti ispred mene mi smeta, davim se. da je po mome, pušenje ne bi postojalo na javnim mjestima.
    I često govorim hvala molim doviđenja :)
    Pretpostavljam da već znaš o unosu masti(ulja) sa salatama, pa neću o tome :D

    Fora su ti ovi postovi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, za pušenje se totalno slažem. Zaboravljanje... sve su to krive lezije samo tebi zbog MS, a meni zbog tko zna čega.

      Izbriši
  2. Bome imamo dosta toga zajedničkog - i ja volim tišinu (iako sam ne tako davno mislila da to nikada neću reći), imam vozačku ali iz nekih mojih glupastih razloga uopće ne vozim, ne podnosim igrice na netu, nenajavljeni gosti u katastrofa (ponekad i najavljeni isto haha), iako sam godinama bila pušač epskih proporcija sad više ne mogu podnijeti smrad cigarete zbog čega ćeš me zimi rijetko naći u kafićima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago :)))
      I obje volimo fotografiju, doduše ti si ipak profić naspram mene <3

      Izbriši
  3. imamo, 2, 5, 11, 15.

    ali me šokiralo ovo za hrvatske autore. zašto se ograničiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znači ima nas više koji ne volimo ulje i ne gledamo tv jeee
      Ma ne ograničavam se, samo ne trošim vrijeme na ono što mi ne odgovara. Ispada da mi domaći autori nekako bolje odgovaraju.

      Izbriši
  4. Malo toga imamo zajedničkog....ja isto imam vozačku dozvolu, a ne vozim. Torbe obožavam i imam ih puno, volim nakit i nosim ga, pušač sam, TV mi je stalno upaljen, volim igrati igrice, čitam sve što mi dođe pod ruku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, a opet je sudbina tako htjela da ja čitam tvoj blog, a ti moj (sori što ne komentiram češće...lijena sam) :)))

      Izbriši
  5. Volim tišinu, npr. skoro nikada ne slušam glazbu kad sam sama, ali mi nisu potrebni čepići :) volim kupovati nakit, ali ga rijetko nosim, uopće se ne sjetim :(
    i totalno sam ova osoba sa slike koja ne gleda TV, ali hrpu vremena provodi ispred laptopa :)

    OdgovoriIzbriši

Svaki tvoj komentar mi je važan!