nedjelja, 22. svibnja 2016.

31 post of get to know me challenge #5

Random facts about me 
2. dio 



1.   Imam svoje mišljenje o apsolutno svemu, ali s godinama sam odlučila da ga neću dijeliti sa svakime.


2.    Redovito se rasplačem na pjesme Tomislava Ivčića kad ih slučajno čujem jer me podsjećaju na djetinjstvo.



3.     Obožavam neobične stvari, nekonvencionalne, atipične,  van okvira...  i mišljenje koje ne podilazi da zadovolji društvene norme.
 


4.       Cijenim iskrenost prije svega. Mrzim zavlačenja i osobe koje se ne žele zamjeriti nikome.

 
5.       Da sam 15 godina mlađa obojala bih kosu u plavo.

Fun fact: u 8.r. pofarbala mi frizerka 1 pramen u plavo, ali nakon prvog pranja postao je sivo zeleni :D

6.       Jednom sam 9 puta zaredom bacila kocku na šesticu :D


7.       Postoje samo 3 namirnice koja nikada ne bih (opet) jela – jetra,  školjke i tartufi.



8.     Svaki put kad uđem u trgovinu i čujem s vrata prodavačicu kako kaže Izvolite! Kako vam mogu pomoći? 


imam cijeli dijalog zamišljen u glavi koji započinje s Nemoš ti meni pomoć i da hoćeš...



9.       Volim držati na dlanu i pričati s puževima iz vrta.

Izvor
 
10.   Imam osjetljiv njuh. Događaje često pamtim po mirisu koji je tada dominirao. S druge strane od mirisa aromatiziranih papirnatih maramica često dobijem mučninu, osobito rano ujutro.


11.   Ne volim miris tla nakon kiše.


12.   Ljepotu životinja ne određujem prema boji njihovog krzna nego prema karakteru. Nikada ne bih udomila životinju određene boje ili pasmine samo zato jer je fizički privlačna. Tome u prilog govori da mi je najdraži ljubimac bio slijep i gluh mačak kojemu je nedostajala dlaka na većem dijelu tijela i uho. 


 
13.  Imam neku svoju logiku da je život prekratak da bih dvaput išla na isto mjesto, kupila isti parfem, čitala istu knjigu, gledala isti film... ali dogodi se koja iznimka s vremena na vrijeme



14.   Nikada nisam bila od onih Volim sve što vole mladi... Uvijek sam znala reći što točno volim, a što ne i većinom se to nije poklapalo s ukusom vršnjaka.



15.   Gotovo uvijek kada se smijem teku mi suze.




 Imamo li ovoga puta nešto zajedničko?

3 komentara:

  1. Nikad nisi prestara da obojaš kosu u plavo! :D Ak ja mogu bit crvena, moš i ti plava :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha crvena je prema plavoj skroz normalna boja. Da se pojavim na nastavi s plavom kosom bilo bi svega :D

      Izbriši
    2. Ma šta, bar bi svi pratili sat xD

      Izbriši

Hvala na komentaru :)