utorak, 22. studenoga 2016.

This is not goodbye

Dugo sam vremena odgađala ovaj čin, čak sam negdje u svojoj uvijek pozitivnoj podsvijesti mislila da do njega neće niti doći, ali eto... život ponekad ima svoje planove i moramo im se prilagoditi. Uglavnom, dragi moj, nakon dugo vremena zavaravanja da ću baš sutra napisati/dovršiti post moram sebi i vama priznati da se to neće dogoditi bar još neko vrijeme. 

Nisam osoba koja odlazi bez objašnjenja i pozdrava pa tako neću ni sada. Jednostavno došla sam do toga da ni uz najveću želju i volju nemam fizičke snage napisati ni slovo. 
Drage moje, iako nemam snage pisati ni komentirati vaše blogove, želim da znate da vas i dalje pratim i s veseljem čitam svaki vaš novi post.

Pozz svima 💓


Broj komentara: 15:

  1. Bilo mi je drago druziti se s tobom.
    Ako se ikada vratiš- citamo se i dalje!
    Pozdrav! Uzivaj! 😚

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Svakako se namjeravam vratiti. Pozz i tebi :)

      Izbriši
  2. Bok! Ni ja više nemam vremena kao nekad, a vjerujem da si iscrpljena, i s razlogom. Ubrzo ćeš biti još više, ali ćeš možda lakše podnositi umor, barem je meni sada lakše. Možda zvuči nelogično, ali meni je baš tako :)) Čujemo se kada budeš imala vremena da ne gnjavim. :D by Tratinčica <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Problem je što se na moje predtrudničke zdravstvene tegobe samo slažu nove i tu se ne može ništa osim čekati.
      Ne gnjaviš!!! Ja tebe ne želim gnjaviti jer ti ipak imaš bebu, a ja samo sebe i svoje tegobe. Ma samo se ti javi kad želiš ;)

      Izbriši
  3. Žao mi je, ali kužim.
    Možda se vratiš, možda pokreneš nešto novo, ili ne pokreneš ništa.
    Kako god, želim ti puno sreće u životu :)
    Prelaziš u one tihe čitatelje, ha? <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Svakako se namjeravam vratiti blogu, ali samo pitanje je koliko će mi biti potrebno vremena :)
      Tihe... tiše jer teško je brbljavicu natjerati da bar ponekad nešto ne izkomentira :D

      Izbriši
  4. I meni je žao, ali nadam se da ćeš se vratiti. Puno sreće ti želim!! 😊

    OdgovoriIzbriši
  5. Zao mi je jer sam tek nedavno otkrila tvoj blog,ali razumijem,zelim ti svu srecu i da se sto prije vratis:-)

    OdgovoriIzbriši
  6. A žao mi je da ne možeš pisati i nadam se da ćeš nam se vratiti brzo :D Sretno s bebom :)
    Nemoj samo izbrisati postove, da uvijek možemo navratiti kod tebe kad nam treba neka inspiracija za izlet :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja imam toliko vremena za blogove da sam tek 2 mj kasnije vidjela ovaj post xD Ajde sretno, čuvaj se al nam se vrati čim budeš imala vremena! ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši

Svaki tvoj komentar mi je važan!