četvrtak, 22. lipnja 2017.

DARIVANJA

Potaknuta postom Shake up Sofe i ideje koja stoji iza nje i ja sam u odlučila sam darivati svoje čitatelje knjigama i možda još ponekim sitnicama koje su me oduševile ili jednostavno došle do mene kao zalutali poklon. Stoga zašto da skupljaju prašinu kada mogu nekoga usrećiti. Mislim da svatko voli efekt iznenađenja pa sadržaj paketa neću otkrivati već samo natuknuti da otprilike znate o čemu se radi. Ako vam se poklon ne svidi slobodno je proslijedite dalje 😏
Darivanje će biti na Facebooku, a ako slučajno nemate Facebook napišite mi u komentarima ispod ovog posta svoj mail i Giveaway #1, kod drugog Giveaway #2 itd. Darivanja su zbog mog budžeta ograničena ovaj put samo na RH.

Danas, 22. lipnja započinjemo s prvim darivanjem i u njemu možete sudjelovati do nedjelje 25. lipnja u 23:59 . Riječ je o knjizi, točnije romanu povijesne tematike čija je radnja smještena u 15. st. Sretno!




Dobitnica prvog darivanja je Lidija Mraković.



Slijedi Darivanje #2. Ovaj put radi se o knjizi megapopularne američke voditeljice uz čije sam emisije odrastala. Vjerujem da nisam jedina. Ako želite pročitati što još ima za reći uključite se u ovo darivanje koje traje do 9.srpnja 2017. u 23:55 sati. Sretno!



Dobitnica drugog darivanja je Ane Šarić.

Danas je na redu treće darivanje. Poklon ovaj put nije iznenađenje kako vam se ne bi dogodilo isto što i meni... da vam poklon iznenađenja baš potpuno beskoristan jer npr. ne nosite tajice i ne vjerujete u mazalice protiv celulita hahaha. Dakle, radi se o tajicama i uzorcima Eveline Slim Extreme 4D - Super noćni serum protiv celulita i Body Detox serum za mršavljenje i drenažu na bazi kave. Darivanje traje do 23.srpnja 2017. u 23:55 sati. Good luck!




Dobitnica trećeg darivanja je Silvija Zezelj.


U četvrtom darivanju kalupe za kolače i Ekološku kuharicu dobiti će osoba koja je fan ove stranice i prva točno odgovori na sljedeće pitanje: Koje dvije europske metropole sam posjetila i o njima pisala na blogu? Budimpeštu i Prag.

 
Dobitnica četvrtog darivanja je Maria Grozdanić.

2 komentara:

  1. Super ti je nagrada, al nazalost, nemam vremena za citanje knjiga :/
    Jedva nadem za sve ono sto volim..
    Al dobro, kad djeca malo narastu, valjda ce biti lakse balansirati izmedu svega, svih obaveza kojih imam 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te razumijem. Ja imam samo jednoga, a jedva uspijem ugurati između pranja i čišćenja malo vremena za svoje interese. Ali proći će i to i bit će vremena za sve. Sada treba uživati u njima :)

      Izbriši

Svaki tvoj komentar mi je važan!