subota, 31. listopada 2015.

Bosanski restoran Sofra

Nedavno smo M. i ja bili na ručku u bosanskom restoranu Sofra u zagrebačkom naselju Borovje.  Restoran je dobio naziv prema turskoj riječi koja označava karakterističan niski stol oko kojeg se sjedi na podu. 


Sofra osim tradicionalnih bosanskih jela nudi i pravi domaći ugođaj počevši od interijera koji je  ispunjen slikama Bosne, bosanskim suvenirima i dobro raspoloženim konobarima.




Hrana se nudi u tradicionalni posudama pa sam musaku dobila u ovoj posudici.


M. se odlučio za ćevape i kaže da su najbolji koje je ikada jeo.


Porcije su obilne (jedva sam pojela musaku), a cijene izuzetno povoljne (ćevapi 35 kn).
Sve u svemu, odlično smo se proveli i dobro najeli :)


Jeste li već bili u ovom restoranu? Ili nekom drugom bosanskom restoranu? 
Imate li želju posjetiti ga?

Broj komentara: 8:

  1. Nisam još u Sofri bila, čula sam za njih, a sad vidim da zbilja moram tamo :)
    Sad znam gdje da častim dečka za svoj rođendan ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. sad sam toliko gladna.. :) ja često idem na prave ćevape, granica mi je blizu, evo i danas sam bila u bosanskoj kostajnici..nekad odemo i pol sata dalje u bosanski novi :) preporučujem ti malo švrljanje bosnom, jer je sve vrlo casual kod njih...dođeš, dobro se najedeš, razgledaš i to sve jeftino platiš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još bila u BiH, ali svakako namjeravam. Obožavam bosanski mentalitet, opuštenost... i svakako ću na ćevape i u šoping ;)

      Izbriši
  3. ala od ovih fine hrane sam ogladnila :D idem ručak kuhat haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, tako i ja ogladnim čim vidim neku sliku hrane xD

      Izbriši
  4. Hmm, ja bih prvo pitala tko su i odakle kuhari haha ;) Mama mi je bosanka, usto imam još 3 tete koje kuhaju najbolje na svijetu pa me baš zanima kako bi mi se svidjelo u ovom restoranu. Možda jednom i odem onako za probu, kad se dovučem do Zagreba :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)