ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

Advent u Zagrebu

Počelo je, počelo... ono doba godine :D

Praznici nam stižu lalalala




 Pogled sa 16. kata Zagrebačkog nebodera -  Vidikovca Zagreb Eye 360

 na trg bana Jelačića

katedralu i Kaptol
 hotel Dubrovnik

Vlašku
ostatak grada

 Predivan ambijent

 caffe bara

 na 16. katu

gdje smo

se grijali vrućom čokoladom

 Na trgu i
Manduševcu gdje je dan prije upaljena prva adventska svijeća

 Zrinjevac



Cvjetni trg


Jeste li već bili u centru? Kako vam se sviđa ovogodišnja atmosfera?
Ja sam oduševljena. Miris vrućih kestena, kuhanog vina, fritula, kobasica 
i punooo radosnih ljudi.
Volim ovaj grad.


Broj komentara: 6:

  1. Prekrasne slike ko i uvijek :D
    Na vidikovcu sam bila prošlo ljeto i baš mi je lijepo bilo, mislim da bih u ovo vrijeme dok je sve okičeno trebala ponoviti posjet ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na divnom komentaru. Svakako trebaš ići opet. sada je baš čarobno. Namjeravam ići kad padne snijeg i jednom na ljeto preko dana.

      Izbriši
  2. Nisam jos bila ove godine, ali uskoro budem :) slike su pre!

    OdgovoriIzbriši
  3. još nisam bila, stalno radim popodne..plan je idući tjedan. bila sam prošle godine i meni se jako sviđa:)
    a na vidikovcu sam bila i super mi je pogled:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)