utorak, 3. svibnja 2016.

1. blogorođendan

Dragi moji, dugo me nije bilo na blogu. Skoro pa mjesec dana. Svašta se toga izdogađalo u tom razdoblju. Prekjučer je bio 1. rođendan ovoga bloga i veseli me što svakim danom ima sve više čitatelja. Iskoristila bih ovu priliku i zahvalila svima koji su ovih godinu dana bili uz ovaj mene, a pogotovo onima koji komentiraju.  




Malo se i putovalo pa će o tome biti riječ u sljedećim postovima. Najvažnije od svega da smo se dragi i ja preselili u veći stan. Iz 36 u 58 m2. Već duže vrijeme tražili smo veći stan, a kada nam se poklopilo da ga nađemo u istoj zgradi, na istom katu i za istu stanarinu nitko sretniji od nas. 



Ovaj stan ima i balkon što sam dugooo željela jer sam ipak dijete sa sela koje je većinu života provelo u kući s dvorištem. Za balkon imam velike planove, ali ništa o tome dok sve ne bude gotovo. Uglavnom, baš sam happy :)


Broj komentara: 18:

  1. Sretan 1 blogorodendan!!! :)

    Ali ono sto je jos divnija vijest je selidba jer kud ces bolje od iste lokacije, vece kvadrature i balkona, super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam i na stanu i na blogorođendanu! Lijepe stvari se događaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i daju nam snagu i energiju za dalje :)

      Izbriši
  3. Super.
    Čestitke i na blogorođendanu i preseljenju. 😉

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan prvi blogorođendan i neka ih bude još puno uspješnih!

    OdgovoriIzbriši
  5. Woop sretan blogorodjendan! Odlicno za stan, postaj nam proces uredjenja balkona, znas da sam ja opsjednuta uredjenjem balkona xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoću jer i ja volim pratiti sve oko tvog balkona :D

      Izbriši
  6. Sretan blogorođendan :D izgleda da je svibanj idealan mjesec za početak pisanja bloga :)
    jeeej sad budeš mogla pokazati i svoj balkon, baš me zanima koliko će one slike s Pinteresta poslužiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ma proljeće je dobro za početak svega :)))
      Poslužile su u inspiraciji za kupovinu sitnica za dekoriranje, ali opet sve to treba prilagoditi ponudi iz naših trgovina.

      Izbriši
  7. Srećan blogorođus i želim ti uspeha u daljem radu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke! Na blogorođendanu, stanu i svemu lepom što vas čeka u novom prostoru.
    Velike stvari su to.
    Ja često svratim, ali malo komentarišem jer uglavnom čitam s telefona, a dok se dokopam laptopa, misli su na drugoj strani :D
    Za narednih godinu dana, dižem nevidljivu čašu! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 <3 <3
      Ma tako i ja, uglavnom ne komentiram jer pratim puno blogova pa kad bih krenula sve komentirati ništa drugo ne bih ni radila tijekom dana.

      Izbriši
  9. Sretan blogorođendan s malim zakašnjenjem! 😊

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)