srijeda, 3. svibnja 2017.

The Throwback Tag

Od Petre s bloga Organizirajte se pokupila sam ovaj zanimljiv tag. Nadam se da uživate u čitanju ovakvih postova kao i ja 😍

1. Koje si godine rođena?
1984.
2. Imaš li fotografija sebe kao mlađe? Ako imaš, pokaži ih. ;)
Imam ih puno, ali ova je jedina skenirana (#rođena u nedigitalno doba) 😉
3. Koje si serije pratila tijekom odrastanja?
Ajme, svašta... svašta sam gledala na tv-u, od prastarih vesterna s John Wayneom do klasika s Audrey Hepburn, Santa Barbare i meksičkih sapunica, nema što nisam gledala. Od crtića pamtim Toma i Jerrya, Pticu trkačicu, Bubimira, nekog pauka koji je stalno upadao u nevolje, Štrumfova, Nicka Praskatona, Male leteće medvjediće, Cipeliće, Tora i Ponča, Boleka i loleka, A je to....

Meksičkim sapunicama sam bila toliko opsjednuta da sam markirala iz škole u 5. r. kako bih pogledala finale Divlje ruže hahaha. Gledala se Marisol, Esmeralda i Stočar.
Od američkih serija Beverly Hills, Melrose Place, I to mi je neki život, Felicity, Djevojčica iz budućnosti, Puna kuća, Hitna služba, Potpuni stranci, Život na sjeveru, Alo Alo, Dr. Quinn - žena vrač, Dosjei X, MASH, Everwood, Murphy Brown, Dear John, Alf, Roseanne ...



4. Što si željela biti kad odrasteš?
Nastavnica. Želja mi se ostvarila.
5. Koje su ti bile najdraže igračke?
Lutke beba... o najdražoj sam i napisala post.


6. Koja je najsramotnija stvar koju si kao dijete učinila?
Kao i kod Petre, ni u mom slučaju mene nije bilo stid već moju mamu. Naime, nakon što sam dobila brata otišli smo kod rodbine na nekoliko dana. Stara rodica, tada već baka od svojih 70 i nešto godina nije se mogla načuditi modernom imenu moga brata Sebastiana, ali ja sam stala u obranu mog malog brace i rekla toj ženi, da smo ga možda trebali nazvati Štef, pa da bi onda bilo po njenom ukusu. 
Mama me ošinula pogledom, a ja sam brže bolje sakrila se u "našu" sobu u kući te žene. Mama je došla za mnom i natjerala me da se ispričam iako meni nije bilo jasno što se imam ispričavati kada sam u pravu (što i danas tvrdim). Tada mi je objasnila da se moram ispričati jer kako ćemo inače ostati tamo još nekoliko dana kao što smo planirali. Onda sam shvatila da sam ipak bila bezobrazna i ispričala se.


7. Navedi tri pjesme koje si slušala kao dijete.
Imala sam kazetu Trešnjevačkih mališana koja se stalno slušala... neke od pjesama s tog albuma:
Kišobran za dvoje, Šubi - Dubi, Čuperak, Nije lako Bubamarcu, Kad si sretan, Što se u vrtiću radi...


Od pjesama za odrasle:
Tajči - Hajde da ludujemo
Oliver - Nadalina
Alen Vitasović - Jenu noć

8. Koji je bio najsmješniji kostim kojeg si obukla za maškare?
Kostim male bebe u 8. r. hahaha. Osvojila 2. mjesto na razini škole 😝

9. Što si čudno radila kao dijete?
Čitala knjige za odrasle npr. Ustav RH u 6.r. (htjela sam znati o čemu stalno pričaju na TV-u)



10. Koja je najstrašnija stvar koja ti se dogodila?
Bila sam jako mirno dijete, samo sam sjedila i čitala/crtala ili plesala. Tako kada sam pala sa stolice bez naslona zaradila sam šav na bradi u obliku križa od kojeg i danas imam ožiljak, a kada sam malo jače zaplesala uganula sam gležanj i mjesec dana imala nogu u gipsu. Osim toga, doslovno ni ogrebotine. 😏😇
Nadam se da su vam pitanja i odgovori bili zanimljivi. Ako želite svoje odgovore možete napisati u komentarima, a ja ću tagirati cure čiji me odgovori posebno zanimaju 😍


Sve fotografije koje nisu moje preuzete su s Googlea.

Broj komentara: 10:

  1. Čitala Ustav, ha ha ha!

    Joj, znala sam da sam zaboravila hrpu serija! Ja sam jednom zamalo zakasnila u školu zbog meksičke sapunice (ne sjećam se sad točno koje). Bila sam onak, 2. razred? Ne znam tko mi je dao da to gledam. 😂😂😂😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni, ali bila sam totalno navučena. Danas ni da me prisile ne mogu gledati sapunice. Mislim da sam jedina koja nije odgledala niti jednu epizodu nikakvih turskih ni hrvatskih sapunica. Sulejman nope, Ponos Ratkajevih nope...

      Izbriši
  2. Ustav, ha? :D
    vrlo provokativno štivo!

    hvala na tagu, čim ulovim vremena, i moram poskenirat sliku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ludo, ha? Jedva čekam pročitati tvoj post na ovaj tag :)

      Izbriši
  3. Hvala na tagu, kad ću pisati neki post svakako odgovorim :)
    Ne mogu vjerovati da si Ustav čitala pa trebala si pravo odmah upisati ;)
    Crtići i sapunice <3

    OdgovoriIzbriši
  4. oh, tagana sam :O
    čitam, čitam i onda skužim sebe :D
    hvala, odrađujem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa mi smo isto godište, nisam znala :) Mogla bih ja ukrast tag, vratila sam se svom originalnom blogu pa da neš imam za pisati :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)