srijeda, 31. listopada 2018.

Najbolje od listopada 2018.



Dragi moji, listopad je iza nas. Bio je ovo jedan lijep i ugodan mjesec. Mjesec u kojem smo doživjeli čari babljeg ljeta i početka jeseni. Vrijeme kao stvoreno za igru i šetnju u npr. Bledu gdje smo bili sredinom mjeseca.




Ovog mjeseca smo dragi i ja proslavili 16. godišnjicu.

Naš malac je navršio 21 mjeseca i otkrio penjanje/spuštanje. I to, kakvo! Frajer izlazi iz krevetića tako da se spušta niz zid, a ne niz krevetić kako bi to čovjek očekivao. Pravi Spiderman haha. Naravno, toj spoznaji je prethodio trenutak koji smo čekali, ali nismo bili sigurni kada bi to moglo biti. Govorim o trenutku kada ostaviš dijete u krevetiću da spava, a on ti se nakon nekoliko minuta pojavi pred tobom, a ti zabezeknuto gledaš i pitaš se KAKO???



Nije to sve. Rado izvadi sve s police poličara za knjige pa se tu uvali ležati. Rekoh, imamo novi ukras na polici.  😂 Uglavnom, nije nam dosadno 💗


Opet sam se počastila prirodnom kozmetikom s mirisom citrusa. Ovaj put gelom za tuširanje, dezodoransom i šamponom za masnu kosu. Za sada nemam nikakve zamjerke, a miris je fantastičan.



Ovaj mjesec sam puno čitala, a od svega pročitanoga izdvojila bih knjigu Gordana među vrbama. Ane Đokić. Knjiga prati Gordanino odrastanje  i težak život njezine obitelji od 1965. do 1995.  Ako volite povijest 20. st. ili volite čitati o prošlim vremenima u kojima su živjeli naši roditelji, a mi još nismo pošteno znali za sebe onda bi  vam ova knjiga mogla biti zanimljiva. Ono što mi se posebno sviđa kao povjesničaru je to što osim priče na stranicama ove knjige možemo čitati i stvarne podatke o nekim zanimljivostima koje su tada bile aktualne npr. Titovoj štafeti, cigaretama, glazbi, gastarbajterima, JNA itd.



Od filmova ovaj su me mjesec oduševili: Molly's Game, The bookshop i 22 July. Imate moje velike preporuke i ako pogledate bilo koji od ovih filmova nećete ostati razočarani.










Kako ste mi vi? Po čemu ćete pamtiti ovaj mjesec?
P. S. Ako imate neku preporuku za neki film ili seriju slobodne je ubacite u komentare 😊

4 komentara:

  1. Evo baš pogledali crtić Coco, a ovaj mjesec A star is born u kinu - ridala na oba ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam na godišnjici! Bled izgleda krasno. Vi ste dosta često u Sloveniji? Odete na jedan ili više dana? Pitam za slučaj da prespavate, da znam koga pitati za preporuke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mama mi je Slovenka pa od kada znam za sebe putujemo po Sloveniji. Najprije kod rodbine, a sada s M. više posjećujemo neke gradove i prirodne ljepote. Sve nam je to blizu pa odemo samo na jednodnevne izlete. Do Bleda je sat i pol vožnje, kao i do Maribora, a do Kopra dva sata. Tako da je stvarno sve blizu. Slovenija je iskreno pravo otkriće jer tako blizu, a ima puno toga za vidjeti.

      Izbriši

Hvala na komentaru :)