ponedjeljak, 27. studenoga 2017.

Božićno-novogodišnja-rođendanska lista želja #2

Prije dvije godine sam napisala svoju prvu wishlistu istog naziva i na taj način sam olakšala prijateljima i bližnjima kupovinu poklona, a ja sam dobila stvari koje sam baš željela. Moram se pohvaliti da sam od tada pa do danas dobila baš sve sa wishliste  i da nije bilo duplića 😍 
Ove godine sam odlučila napisati novu wishlistu koja može i vama ostalima biti inspiracija što pokloniti prijateljima i bližnjima za nadolazeće blagdane.



Olival čarobni zlatni set koji se sastoji od suhog ulja i piling gela za tuširanje
(malo sjaja kojeg si inače ne bih priuštila)



Weleda citrus set koji se sastoji od gela za tuširanje i losiona
(obožavam citruse)


Kneipp set od 3 gela za tuširanje
(od kozmetike najviše volim tuširalice)



Avon Planet spa kreme za ruke
(isprobano odlične)

Avon Eve Duet EdT
(predivna kombinacija mirisa)






Pulover, t-shirt ili pidžama s  Disneyjevim likovima vel. 44
(jer me malac obožava vidjeti u zanimljivim outfitima)



Čarape papuče
(jer ih naprosto obožavam)


Nivea poklon paket sa toaletnom torbicom u kojem su 
Nivea cream care dezodorans, mlijeko za tijelo i gel za tuširanje.
(jer obožavam plavu Niveu i toaletna torbica je prekrasna)


Nešto iz nove Nivea Urban skin linije



Melvita Izuzetna vodica cvijeta naranče
(jer je nešto najbolje što postoji za moju dehidriranu kožu)

Aginjk je knjiga na rikverc 
(ili bilo koji tip uništi knjige)



365 danas promijeni sebe i ostvari svoje ciljeve
 – Osobni vodič do uspjeha


Dijelimo li neke stvari s liste želja? Što si vi ove godine priželjkujete pod borom?



Sve fotografije preuzete su s Googlea.

4 komentara:

  1. Bože, pa ja ne mogu smisliti niti jednu stvar koju želim a da se može kupiti! Al ovaj put stvarno, iskreno to kažem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se sviđa ovaj Osobni vodič do uspjeha. 😍

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)