nedjelja, 3. svibnja 2015.

Proljetno cvijeće

Prošli vikend provela sam kod roditelja u Istri. Pošto živim u malenom stanu bez balkona u centru grada, nemam vrt pa je malo reći da sam bila oduševljena proljetnim cvijećem koje me tamo dočekalo i mamilo intenzivnim mirisom.


Palle di neve - Snježne kugle


Bijeli jorgovan


Djetelina, nažalost nisam pronašla nijednu sa četiri lista.


Ljubičice, neobično što još uvijek cvatu.


Mama i ja smo sadile cvijeće.








 
Cvjetale su i jagode. Bit će uskoro om, om, om :D


Primjećujete li vi buđenje prirode oko sebe? Imate li vrt ili svoj cvjetni kutak na balkonu? 

2 komentara:

  1. haha izgleda da svi mi koji smo u Zagrebu a inače smo iz nekog manjeg mjesta gdje smo imali vrt, kad dođemo doma sam slikamo cvijeće i bašće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, istina, najradije bih prenijela vrt ovdje da mogu, ali se ipak moram zadovoljiti sličicama :)

      Izbriši

Hvala na komentaru :)