subota, 30. svibnja 2015.

Top 7 gradova koje bih htjela uskoro posjetiti

MM i ja stalno nekud idemo. Nismo od onih koji štede i jednom u godinu, dvije, tri otputuju na neko mjesto poput Londona, Pariza ili negdje dalje, a ostatak vremena ne posjete ni svoju okolicu. Postoji više razloga tomu, ali najvažniji je da ne mogu putovati autobusom. Stoga otpadaju sva kolektivna putovanja u popularne destinacije. Dakle, gdje god idemo putujemo autom. Ne planiramo unaprijed, nego idemo kad se poklopi da imamo vremena, novaca i volje :))


O mjestima koje smo posjetili bit će riječi u postovima koji slijede, a ovom prilikom predstavljam vam svoju wishlistu gradova koje bih htjela posjetiti kroz godinu - dvije. Naravno, to su samo želje, ali neka mi ovo bude podsjetnik da se barem nešto od svega ostvari.


Budimpešta



 Maribor


Beč


 Salzburg

 
Munchen


Sarajevo


Mostar


Jeste li posjetili neki od ovih gradova? 
Podijelite sa mnom svoja iskustva :)

 

Broj komentara: 10:

  1. Budimpešta je predivna, totalno želim tamo opet :) Toliko toga za vidjeti da nismo stigli sve u jedan vikend :) A ne bi bilo loše ni ove ostale. Ja sam nakon ovih organiziranih putovanja (Bratislava/Beč, Gardaland) skužila da nam je najbolje i dalje nastaviti putovanja autom - najudobnije, nitko te ne tjera kad stat, kad se voziti, kad krenuti i uz to ako putem vidimo nešto zanimljivo možemo skrenuti s puta i pogledati što nas zanima. Beč mi je bio malo meh al valjda zato jer smo bili ko na ekskurziji - trči vamo, trči tamo, gledaj ovo, pauza pol sata; meni je to koma. Bratislavu totalno preporučujem - divan grad, odlično pivo, super cijene (a ja ni ne volim pivo inače :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci za Bratislavu +1 Eto, vidiš ja sam uvijek mislila da je Beč nekako bolji od Budimpešte pa mi tako tuđe mišljenje puno znači.

      Izbriši
  2. Srećom pa stvarno živimo u blizini prekrasnih gradova pa ne moraš ići busom :) Bila sam u Sarajevu, Mostaru, Budimpešti, Berlinu.. ali voljela bih posjetiti i neka manja i manje razvikana mjesta. Samo treba istražiti malo gdje što ima zanimljivo. No prvo moram obići Hrvatsku, Trakošćan mi je na listi želja već godinama, zadnji put sam bila u osnovnoj. I Medvedgrad, nisam nikad tamo bila! :o

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ti si se naputovala :))) I ja volim manje razvikana mjesta i najprije želim istražiti Hrvatsku. Naša domovina je tako prekrasna da bi naprosto bilo šteta propustiti vidjeti sve što nudi.

      Izbriši
  3. U nekima sam bila, neke bih isto tek voljela posjetiti :) Zadnji je bilo Sarajevo i oduševio me, toliko je toga bilo za obići da nas je bilo na sve strane da što više toga vidimo i posjetimo, ljudi su jako dragi i spremni pomoći, hrana odlična, ako voliš takvu hehe.. Definitivno nemoj propustiti žute i bijele tabije, vrelo Bosne, Avaz toranj i nabrajala bih sad još svašta nešto, čini mi se da ne bi završila još dugo :))) Vraćam mu se opet u subotu i jedva čekam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sori što ti tek sada odgovaram. Hvala na predivnoj preporuci. Mene u Sarajevo i Bosnu općenito posebno privlače dragi ljudi. Uff, sad bih tamo otišla da mogu :)))

      Izbriši
  4. Evo slučajno sam otkrila ovaj blog - i super je! Što se tiče navedenih gradova, toplo preporučujem Sarajevo, to je grad koji me svaki put oduševi, posjetila sam i Mostar, ali me nije oduševio do te mjere da bih se opet njemu vratila, ali ko zna, međutim ukoliko planiraš posjetiti Bosnu, bujrum u moj Bihać, grad na rijeci Uni - turisti kažu da im je najljepše doći ljeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na ovom divnom komplimentu. Puno mi znači, pogotovo što sam na početku bloganja :)
      Bihać svakako namjeravam posjetiti kada budem išla na Plitvička jezera.

      Izbriši
  5. Od navedenih bio u Budimpešti, Beču, Mostaru i Sarajevu. Svaki je lijep na svoj način, s tim što bih se u Beč vratio da ga detaljnije upoznam budući da sam prvi put bio sa turističkom agencijom na nekoj novogodišnjoj turi i nisam baš mnogo vidio. Sada kada putujem samostalno, obilasci su mnogo kvalitetniji i sadržajniji. Što se tiče ostalih gradova sa liste, nisam razmišljao o njima. Austrija i Njemačka me generalno ne privlače pretjerano, nisam siguran zašto. Ja sam ljubitelj neizvikanih mjesta i preporučio bih gradove poput Varšave, Bukurešta i Rige.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Preporuka od iskusnog putnika puno mi znači :)
      Slažem se da je definitivno bolje putovati u vlastitom angažmanu nego u sklopu neke turističke agencije jer i ja i M. uvijek putujemo sami. Na taj način sami odabiremo što zaista želimo vidjeti u nekom gradu, dobro se o tome informiramo i u konačnici imamo koliko želimo vremena da sve u miru obiđemo.

      Izbriši

Svaki tvoj komentar mi je važan!