četvrtak, 6. rujna 2018.

München

München je, kao što znate, glavni grad pokrajine Bavarske i treći grad po broju stanovnika u Njemačkoj. U München smo došli rano ujutro noćnim vlakom i laganom šetnjom s Glavnog kolodvora krenuli prema centru. 


Palača pravde


Karlplatz na kojem su prekrasne fontane, ali trenutno se renoviraju


Karlsdor (gradska vrata) odnosno početak pješačke i šoping zone s puno trgovina poznatih svjetskih brendova (Zara, Mango, H&M, Burberry, Raulph Lauren...). Bilo mi je neobično da su radnici u trgovinama već u 7 sati i svašta nešto rade, čiste, namještaju, trgovine se otvaraju u 9:30 ili 10:00 sati. 


 crkva sv. Mihaela


Divlja svinja koja sjedi (Sitzender Keiler) postavljena je ispred Muzeja za lov i ribolov

Robna kuća Hirmer

Marienplatz - centar grada još od 12. st. - Marijin trg  s novom gradskom vijećnicom i Marijinim stupom


U kutu pokraj tornja stare gradske vijećnice (Altes Rathaus) je naš Mlinar (i u njemu pričaju hrvatski)

Kip Julije Capuletti




Lijepa zgrada u kojoj se nalazi banka


 Minhenski suveniri


Da se ne bi vraćali istim putem do Glavnog željezničkog kolodvora
išli smo metroom da i to isprobamo 😁


Jeste li bili u  Münchenu? Kako vam se dopada?
Meni iskreno i nije nešto. Svjesna sam da smo vidjeli samo malen dio onoga što ovaj grad pruža, ali na prvu me nije oduševio i zapravo nisam imala volje dalje istraživati.

4 komentara:

  1. A meni bas izgleda lepo :) Kako i da je, svaka promena dobro dodje :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da Műnchen nudi puno toga više, ali teško je sve znati i obići.
    Meni je i ovo, što ste obišli i poslikali, lijepo. volim Njemačku :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)