nedjelja, 30. rujna 2018.

Najbolje od rujna 2018.



1. Vjerojatno zbog početka školske godine, još uvijek rujan osjećam kao početak nečega iako je škola davno iza mene. Ove godine rujan je bio početak odnosno vraćanje pisanju bloga. Iskoristit ću priliku podsjetiti vas na postove koji su napisani protekloga mjeseca: 

2. Jedna od ljepših stvari ovoga mjeseca bilo je vrijeme. Sunčano i toplo tako da smo početkom mjeseca se kupali u moru, a sve do ovog tjedna kada je naglo zahladilo, po cijele dane boravili u prirodi. Dogodila su se i prva poznanstva s djecom i roditeljima iz parka čemu se i dalje čudim jer uvijek sam mislila da se takve stvari ne događaju introvertima 😀 

3. U rujnu se gledala Sluškinjina priča (The Handmaid's Tale). Naravno da sam oduševljena serijom i zbilja ne znam zašto sam odgađala da je pogledam. U biti, znam. Odgađala sam jer sam se bojala svojih reakcija na diskriminaciju i nasilje nad ženama, ali su Amerikaci sve to fino zapakirali da oguglaš na sve to gledajući ovu seriju i samo čekaš još - epizoda, naravno. Uz sve to u seriji glume moje dvije omiljene glumice, Poussey Washington iz Orange is the new black odnosno Samira Wiley  i Rory iz Gilmorica odnosno Alexis Bledel.


4. Od filmova koje sam gledala, kao najbolje izdvojila bih Ocean's 8 i Breaking & Exiting.







5. Za čitanje nije bilo baš puno vremena, ali našao se tu priručnik Od jaslica do škole koji se može kupiti na Tisku za 40 kn i u njemu se nalaze sve najvažnije stvari koje trebamo znati vezane za upise i boravak u jaslicama, vrtiću i školi. D. još ne ide u jaslice/vrtić, ali me te stvari ipak zanimaju jer prije ili kasnije to nas čeka.



Kakav je vama bio rujan? Veselite li se početku jeseni? Mislim da će sljedeći mjesec obilježiti kesteni, mandarine, nar i topla dekica 😂 E, da i šetnje po kiši i otpalom lišću.

2 komentara:

  1. Meni je baš drago da si se vratila pisanju :)
    Btw. vidjela sam onu tvoju sliku gdje me spominješ :D ali ne stižem komentirati.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)