ponedjeljak, 31. prosinca 2018.

Najbolje od prosinca 2018.


Dragi moji, došli smo do posljednjeg dana posljednjeg mjeseca u godini. Došli smo do kraja 2018. godine. Hvala što ste bili sa mnom tijekom ovih 12 mjeseci. Bilo mi je drago podijeliti s vama najbolje trenutke i sada kad se osvrnem na godinu koju danas ispraćamo vidim da je zaista bila dobra i puna lijepih trenutaka. 

Na samom početku prosinca bila sam na koncert klape Intrade u Areni Zagreb 
što mi je bila dugogodišnja želja. 



Moj grad Velika Gorica ove je godine stvarno lijepo ukrašen.






Bili smo na Sljemenu jer je poseban doživljaj gledati Zagreb odozgo noću,
baš kao i uživati u toplini kolibice dok je vani brr hladno. 






Bili smo na Adventu u Ljubljani, ali izgleda da smo došli prerano 
jer osim nekoliko kućica ničega nije bilo.




I na kraju mjeseca bili smo na Adventu u Zagrebu o čemu možete više pročitati u ovom postu.




Od knjiga bih ovaj mjesec izdvojila samo Crno mlijeko Elif Safak. Još jednu knjigu o majčinstvu ha ha. Ovaj autobiografski roman turske spisateljice poznate po djelu Kopile Istambula govori o autoričinom doživljaju majčinstva i kako je to utjecalo na njezino pisanje. Uz to, svoje iskustvo uspoređuje s iskustvima poznatih spisateljica poput  Sylvije Plath, Simone de Beauvoir, Virginije Woolf itd.



A od filmova To All the Boys I've Loved Before. Tinejđerski film, ali strašno zabavan i nepredvidljiv.





Kakav je vama bio prosinac? Kakva vam je bila 2018. godina? 
Što biste izdvojili ili po čemu ćete ju pamtiti?

 Na kraju vam od srca želim sretnu 2019. godinu.

2 komentara:

Hvala na komentaru :)